Navigon 70 Easy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navigon 70 Easy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

vonkentrekker1951 29-08-2011
Geschreven voor: Navigon 70 Easy

Zeer goed geluid, heb 'm zelfs zachter moeten zetten.
Beter als mijn vroegere Mio-moov 370
Beeld is goed en duidelijk, vooral met baan-begeleiding kan het eigenlijk niet meer mis gaan. Zeer snelle gps-fix ondanks mijn voorruit verwarming en warmtewerend
glas, en dan zit die nog niet eens voor het raam maar op het dashboard. Gebruiksaanwijzing is inderdaad even uitzoeken. Het handboek op het apparaat werkt niet echt handig. Je kan dit beter even downloaden en op de computer meelezen. Onduidelijk is me nog over Premium TMC ( de zin en onzin ervan)??? Verder mooi apparaat en goede keuze voor iemand die niet te veel "toeters en bellen"wil.

Leo uit Echt

Peter Wijtman 20-08-2011
Geschreven voor: Navigon 70 Easy

Ik kende Navigon al omdat ik deze op mijn iPhone had, maar dan is er natuurlijk een klein scherm. Scherm van de 70 Easy is evenals het geluid prima. Web-site voor informatie is een mengelmoes van Nederlands, Engels en Duits. De handleiding die als PDF file kan worden opgevraagd bevat 110 pagina's maar is chaotisch samengesteld. Er staan zaken in die op de 70 Easy niet zijn te vinden. Het apparaat terug zetten naar de fabrieksinstellingen, wat volgens de handleiding mogelijk moet zijn, gaat niet. Voor mij is dit her slechste navigatie systeem dat ik ooit heb gehad.

sailorboy010 01-08-2011

----------Update review 2-8-2011----------
Nog steeds beschouw ik deze NAVIGON 70 Easy als de beste die ik ooit heb gehad en dat de kaarten niet up to date zijn, ja dat kan, maar IK heb daar nog nooit iets van gemerkt. want zoals iedereen wel zal weten is het feit dat er in heel Europa bijna gaan autobaan meer bijkomt dus wat doen we moeilijk? Als er iets niet zou kloppen gewoon ff "googelen" en dan zie of er wel of geen weg is bijgekomen.

----------1e review 13-6-2011----------
nu twee dagen in huis en vandaag voor het eerst gebruikt EN uitgetest en hij werkt perfect! Goed geluid, dat te regelen is EN het apparaat is heel gemakkelijk in gebruik. Het uploaden van de kaarten via de PC ging een beetje moeilijk, maar dat lag aan mijn oude PC denk ik maar eenmaal opgestart werkt ie perfect en ben er erg blij mee. het apparaat is pas sinds juni op de markt denk ik. Ik had de keuze tussen een Tom Tom start 25 Europa, maar Tom Tom is erg duur met allerlei extraas hetgeen bij deze niet het geval is.
2 jaar kaarten voor 17 euro. Gewoon kopen dus. IK ben er in ieder geval blij mee.